Vše o nákupu

Jak nakupovat
Z katalogu produktů nebo pomocí vyhledávání zboží si vyberete produkt který si chcete koupit. 
Vybraný produkt pomocí tlačítka Koupit vložíte do košíku. V Košíku zkontrolujete, jestli košík obsahuje vše co potřebujete. 
Pokud jste registrovanými zákazníky stačí se přihlásit, pokud nejste registrovanými zákazníky - zaregistrujte se.  
Dále si vyberete způsob dopravy a úhrady který Vám vyhovuje. Nyní po zkontrolování všech dodacích údajů stačí jen objednávku potvrdit stisknutím tlačítka "Vytvořit objednávku".
 
O úspěšném přijetí objednávky budete informováni doručeným emailem s rekapitulací Vaší objednávky.
 
Instalace inkoustový a tonerových kazet
Veškeré informace související s výměnou a instalací inkoustových a tonerových kazet naleznete zde.
 
POZOR ! Výrobci tiskáren a kopírek vyžaduje při reklamaci pouze originální tonerovou či inkoustovou náplň, v případě, že reklamujete tiskárnu či kopírku v záruční lhůtě, je nutné vložit originální toner či inkoust.
 
Doprava
Přepravce   Částka Cena poštovného
Expresní dodání - dobírka 1 - 1 000 Kč 120 Kč
Expresní dodání - převodem na účet - platba kartou online 85 Kč
Dodání do výdejních ČR - dobírka 1 - 1 000 Kč 95 Kč
Dodání do výdejních ČR - převodem, platba kartou 60 Kč
Osobní odběr Prodejna: Horní Nová Ves 276, 507 81 Lázně Bělohrad - Zdarma
  Dobírka není účtována při objednávce převyšující 10 000 Kč Zdarma

Některé produkty mají tu vlastnost, že automaticky nesou tzv. "poštovné zdarma" tj. v případě objednání dané položky je celý nákup bez poštovného nezávisle na velikosti objednávky (celý proces je automaticky hlídán systémem e-shopu).

Při objednání zboží za více než 1000 korun českých hradíme veškeré náklady na dopravu za Vás (platí pro přepravu GLS a Zásilkovny). Při objednání zboží za 0 - 10 000 Kč dobírkou platba 35 Kč za dobírku. Při objednání zboží 10 000 Kč a výše hradíme dobírečné za Vás.

Doprava do 24 HOD platí pro objednávky zadané max. do 12 HOD.

Standardně expedujeme zásilky do 30 kg. V případě větší objednávky nás prosím kontaktujte a my pro Vás rádi zařídíme individuální přepravu.

 

Platba

Platební kartou - zdarma. V případě chyby karty prosím opakujte objednávku.

Dobírkou - nejrychlejší způsob = na nic nečekáme a zboží ihned odesíláme, Vy jej zaplatíte dopravci který Vám je přiveze. 

Převodem - odeslání od nás je okamžité, pokud od Vás obdržíme kopii příkazu o provedené úhradě přímo z Vaší banky stačí vyplnit náš email info@tonerynaplne.cz či přeposlat avízo.

Hotově, nebo platební kartou - při osobním převzetí (ZDARMA)
 

Výměna zboží

Přiložte průvodní dopis kde uveďte:

  • číslo objednávky

  • název (množství) vraceného zboží

  • důvod vrácení

  • číslo účtu kam chcete vrátit peníze

 
Zboží zakoupené v našem e-shopu lze vyměnit za jiné do 14-ti dnů bez udání důvodu. Konzultace možná na info@tonerynaplne.cz či na online chatu na našich stránkách v právém rohu dole. V případě vady toneru kompatibilního řešíme reklamaci okamžitou výměnou a zasíláme nový kus.
Při výměně zboží musí být splněny tyto podmínky:
 
    zboží musí být vráceno v původním obalu
    nesmí nést žádné známky použití či poškození (musí být schopné dalšího prodeje)
    zboží musí být kompletní, jak Vám bylo od nás dodáno
    nesmí chybět kopie dokladu o koupi, případně ostatní doklady, které byly se zbožím dodány
 
V případě výměny zboží, poštovné hradí zákazník. V případně doplatku při výměně původního zboží za nové s vyšší cenou zasíláme zboží na dobírku. V případě přeplatku vracíme přeplatek na Váš účet. V případě, že žádáte výměnu zboží, toto
zboží k nám nikdy nezasílejte formou dobírky - dobírky nebudou převzaty.
 
Odevzdání Zásilkovně - Zdarma pouze v případě výměny, nebo reklamace zboží. V případě vrácení zboží ve 14 denní lhůtě vám bude naúčtován poplatek 50 Kč. 
Obsluze Zásilkovny nahlašte ID: 96591681 Odběrné místo Zásilkovna převezme zboží a zašle nazpět na naše náklady. 
Pobočky Zásilkovny: https://www.zasilkovna.cz/pobocky
 
Zboží na výměnu zasílejte na adresu:
Tonerynáplně a.s.
Horní Nová Ves 276
507 81 Lázně Bělohrad
 

Vrácení zboží 

Přiložte průvodní dopis kde uveďte:

  • číslo objednávky

  • název (množství) vraceného zboží

  • důvod vrácení

  • číslo účtu kam chcete vrátit peníze

Pokud Vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje zboží zakoupené v našem e-shopu, máte možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti kalendářních dnů bez udání důvodů. Konzultace možná na info@tonerynaplne.cz či na online chatu na našich stránkách v právém rohu dole.

Tento nárok máte i na objednávky realizované po internetu s osobním odběrem. Právo na odstoupení od smlouvy vyplývá ze zákona č. 367/2000 Sb.
K vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám Vaši identifikaci i vraceného produktu (faktura). 
Částka za vrácené zboží Vám bude zaslána zpět převodem na Váš účet nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy.
Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má Jiří Štefan - www.tonerynaplne.cz, právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených
s vrácením zboží (uvedení do původního stavu). Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.
 
Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvedete do původního stavu (správné zabalení apod.)
 
Odevzdání Zásilkovně - V případě vrácení zboží ve 14 denní lhůtě bude naúčtován poplatek 50 Kč. 
Obsluze Zásilkovny nahlašte ID: 96591681 Odběrné místo Zásilkovna převezme zboží a zašle nazpět na naše náklady. 
Pobočky Zásilkovnyhttps://www.zasilkovna.cz/pobocky
 
Zboží nám doručte zpět na adresu:
Tonerynáplně a.s.
Horní Nová Ves 276
507 81 Lázně Bělohrad
 
Zboží nezasílejte na dobírku!!! Dobírky nebudou převzaty.
 
 
 
Poškozená zásilka

… je dodávka mechanicky poškozena (zjistíte mechanické poškození některého z produktů)

Konzultace možná na info@tonerynaplne.cz či na online chatu na našich stránkách v právém rohu dole.

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

 
GLS a Zásilkovna
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, je potřeba reklamaci nahlásit nejpozději do dvou pracovních dnů emailem na info@tonerynaplne.cz či na online chatu.
Obratem budete kontaktováni pracovníkem, který vyřizuje škody, ohledně zaslání potřebných náležitostí včetně fotografií poškozeného zboží. Při nenahlášení škody do 2 dnů od převzetí zásilky se zákazník vystavuje nebezpečí zamítnutí reklamace.
 
REKLAMACE - stručný návod
V případě vady toneru kompatibilního řešíme reklamaci okamžitou výměnou a zasíláme nový kus.
Konzultace možná na info@tonerynaplne.cz či na online chatu na našich stránkách v právém rohu dole.
Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě Tonerynaplne.cz, pošle nebo jiným způsobem doručí zboží spolu s kopií dokladu o koupi (fakturou) a uvedeným popisem (nejlépe v případě závady - kontrolní výtisk - pokud je to možné) závady na adresu firmy. 
 
Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
 
Zákazník je povinen předložit reklamované zboží v odpovídajícím stavu a nepoškozené.
Upozornění: Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Firma Jiří Štefan - www.tonerynaplne.cz je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).
 
Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu uvedenou Kupujícím (v reklamačním formuláři, v přiloženém listě s popisem závady). Pro popis vady výrobku doporučujeme využít Reklamační formulář, ke stažení zde.
 
Zboží nám doručte k reklamaci na adresu:
Tonerynáplně a.s.
Horní Nová Ves 276
507 81 Lázně Bělohrad
 
Odevzdání Zásilkovně - Zdarma pouze v případě výměny, nebo reklamace zboží. V případě vrácení zboží ve 14 denní lhůtě vám bude naúčtován poplatek 50 Kč. 
Obsluze Zásilkovny nahlašte ID: 96591681 Odběrné místo Zásilkovna převezme zboží a zašle nazpět na naše náklady. Přiložte prosím vyplněný reklamační formulář.
 
Pobočky Zásilkovnyhttps://www.zasilkovna.cz/pobocky
 
O průběhu celé reklamace budete informováni automatickými maily, které Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána či že si ji máte možnost vyzvednout v naší pracovní době v provozovně v Horní Nová Ves 276, 507 81 Lázně Bělohrad.
 
Zapomenuté heslo:

http://www.tonerynaplne.cz/s/zapomenute-heslo

pod výše uvedeným odkazem máte možnost zažádat o obnovu zapomenutého hesla
 

Kam umístit použitý toner či inkoust do tiskárny ?

Dosloužil-li toner na vaší tiskárně, neházejte jej do běžného odpadu. A nepatří ani do kontejnerů na elektroodpad (až na některé výjimky). Je možné je donést do sběrného dvora, nechat renovovat nebo najít firmu, která se zabývá výkupem prázdných tonerů.

Jak to funguje?

  1. 1.  Pošlete nám prázdné kazety nebo si objednejte svoz na emailu info@tonerynaplne.cz (cena svozu GLS, krabice do 30 kg - 100 Kč + DPH 21%) Po objednání svozu dorazí kurýr GLS na Vámi určenou adresu se samonalepovacím štítkem, pouze předáte krabici připravenou pro převoz, zalepenou.
  2. 2. Po obdržení kazet se postaráme o jejich ekologickou recyklaci

 
 
 

 

 

 

Proč nakupovat kompatibilní kazety na ToneryNaplne.cz?

Ušetříte peníze

výrazně ušetříte náklady na tisk

Vysoká kvalita

kvalita je srovnatelná s originálními náplněmi

Skladem téměř vše

přes 2 500 skladových zásob pro okamžitý odběr

Šetřite planetu

kompatibilní kazety mají kladný vliv na ekologii

Vážení zákazníci, došlo ke změně fakturačních a bankovních údajů.
Více informací naleznete zde: https://www.tonerynaplne.cz/zmena.